U bezoekt onze site met een verouderde browser. Dit kan ervoor zorgen dat de website niet optimaal werkt. Wij raden u aan onze site met een andere browser te bezoeken.

Bestellen en betalen

VTN probeert uw bestel ervaring zo eenvoudig mogelijk te maken.
Op deze pagina leggen wij stapsgewijs uit hoe u eenvoudig uw bestelling bij VTN kunt plaatsen. 

Kies de artikelen die u wenst te bestellen

Op VTN.nl maken wij een onderscheid in webshop producten die u eenvoudig zelf online kunt aanschaffen en maatwerk- en advies producten.

Online bestellingen

Zoek binnen de productcategorieën gemakkelijk de gewenste producten en voeg deze toe aan het winkelmandje. Online bestelbare artikelen zijn herkenbaar aan de prijs die bij het product vermeld wordt.

Nadat u alle gewenste producten gevonden heeft, kunt u doorgaan naar de check-out om de bestelling af te ronden.

Om een online bestelling te kunnen plaatsen is het noodzakelijk dat u een bedrijfsaccount aan maakt, heeft uw organisatie in het verleden al vaker een (offline) bestelling geplaatst bij VTN en wenst u op rekening te bestellen, neem dat eerst contact op met een van onze sales specialisten via sales@vtn.nl of +31 (0)412 - 695555.

Wenst u via IDeal of Creditkaart uw bestelling te voldoen, dan kunt u eenvoudig uw eigen Mijn VTN account aanmaken via onderstaande button.



Offline bestellingen, service en maatwerk producten

Veel van onze veiligheidsoplossingen zijn maatwerk oplossingen of hebben een specifiek veiligheidsadvies nodig alvorens deze gebruikt kunnen worden.

Ons team van specialisten staat voor u klaar om uw order via mail of telefonisch te verwerken en u te voorzien van het juiste advies via sales@vtn.nl of +31 (0)412 - 695555.

Kies uw betaalmetode

Bij VTN kan een bestelling op diverse manieren worden betaald, zodat er altijd een betaalmogelijkheid is die past bij uw wensen:

  • iDeal

  • Creditcard

  • Bancontact / Mister Cash

  • Mastercard

  • Visa

  • Op factuur*

  • Bankoverschrijving - IBAN: NL63INGB0674907329en BIC code: INGBNL2A

* Neem telefonisch contact op met onze sales afdeling voor bestellingen die op factuur moeten geschieden

Plaats uw bestelling

Nadat u voor een betaalmethode gekozen heeft en de betaling afgerond is, is de bestelling geplaatst. Per e-mail ontvangt u vervolgens een orderbevestiging met track & trace informatie. De bestelling wordt zo spoedig mogelijk bij u bezorgd. Bij voorradige producten geldt; vóór 16.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. 

Bestelling wijzigen of annuleren?
Het komt wel eens voor dat de bestelling net is afgerond en dat er tóch nog wijzigingen plaatsvinden, of dat de bestelling (gedeeltelijk) geannuleerd moet worden. Zolang wij de bestelling niet in behandeling hebben genomen, is dat geen probleem. Wij verzoeken u vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met ons, zodat we snel kunnen schakelen.

Hulp nodig bij uw keuze?

Onze specialisten staan voor u klaar om u te adviseren
Hulp of advies nodig?
We staan 24/7 voor u klaar met een team van specialisten. Stuur een chatbericht of neem contact met ons op via:
Wilt u liever teruggebeld worden door een specialist?

Laat uw gegevens achter en onze specialisten nemen zo snel mogelijk contact met u op. 

Onze werkuren zijn tussen 08:30 - 17:00.

Scroll to top